Pressrelease

I fredags presenterades min nya bok "Stora boken om trädgårdsprojekt" för pressen tillsammans med ett 20-tal andra nya trädgårdsböcker från Bonnier fakta, Ica bokförlag, Natur & kultur, Norstedts och Semic. Ca 100 journalister var inbjudna till Ulriksdals slottsträdgård där varje författare fick några minuter på sig att svara på konferencier Carina Nunstedts frågor. Jag var först ut på podiet tillsammans med de etablerade och välkända trädgårdsprofilerna Peter Englander och Torsten Wallin. Det var minst sagt pirrigt. En del av böckerna fanns redan färdigtryckta men min bok kommer inte från tryckeriet förrän i slutet av februari. Som tur var hade marknadsavdelningen på Bonnier Fakta tagit fram ett demoexemplar så det alla ändå fick möjlighet att bläddra lite i boken även om det inte var äkta vara.  

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla Norling

Åh vad roligt! Jag håller tummarna för en fantastisk efterfrågan :-)

Svar: Tack. Jag håller också tummarna. :)
heliconia.blogg.se

2013-02-12 @ 22:42:38
URL: http://www.rockmamma.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0